Saturday 18 November 2017

Cny Forex Megler


Har en mening om US Dollar Handel det FXCM En ledende Forex Broker Hva er Forex Forex er markedet der alle verdens valutaer handler. Forexmarkedet er det største, mest flytende markedet i verden med en gjennomsnittlig daglig handel på over 5,3 trillioner. Det er ingen sentral utveksling som handler i disken. Forex trading gir deg mulighet til å kjøpe og selge valutaer, lik aksjehandel, med unntak av at du kan gjøre det 24 timer i døgnet, fem dager i uken, du har tilgang til marginhandel, og du får eksponering mot internasjonale markeder. FXCM er en ledende valutahandel. Fair og Transparent Execution Siden 1999 har FXCM satt opp for å skape den beste online forex trading erfaring i markedet. Vi ble banebrytende for eksekutjonsmodellen No Dealing Desk forex, som gir konkurransedyktig og gjennomsiktig gjennomføring for våre forhandlere. Prisvinnende kundeservice Med toppled handelsutdanning og kraftige verktøy, veileder vi tusenvis av handelsmenn gjennom valutamarkedet med 247 kundeservice. Oppdag FXCM-fordelen. Gjennomsnittlige spreads: Tidsvektede gjennomsnittlige spreads er avledet fra omsettelige priser på FXCM fra 1. oktober 2016 til 31. desember 2016. Spread tallene er kun til informasjonsformål. FXCM er ikke ansvarlig for feil, forsømmelser eller forsinkelser eller for handlinger som bygger på denne informasjonen. Live Spreads Widget: Dynamiske live spreads er de beste tilgjengelige prisene fra FXCMs No Dealing Desk-utførelse. Når statiske spreads vises, er tallene tidsvektede gjennomsnitt utledet av omsettelige priser på FXCM fra 1. oktober 2016 til 31. desember 2016. Spreadene som vises er tilgjengelige på Standard og Active Trader provisjonsbaserte kontoer. Spreads er variable og er utsatt for forsinkelse. Spread tallene er kun til informasjonsformål. FXCM er ikke ansvarlig for feil, forsømmelser eller forsinkelser, eller for handlinger som bygger på denne informasjonen. Mini-kontoer: Mini-kontoer tilbyr 21 valutapar og standard for å utføre Dealing Desk-utførelse der prisarbitrage-strategier er forbudt. FXCM bestemmer, etter eget skjønn, hva som omfatter en prisarbitrage-strategi. Mini-kontoer tilbyr spreads pluss mark-up-priser. Spreads er variable og er utsatt for forsinkelse. Mini-kontoer som bruker forbudte strategier eller med egenkapital som overstiger 20.000 CCY, kan byttes til No Dealing Desk-utførelse. Se gjennomføringsrisiko. Kundeservice Lanseringsprogramvare Populære plattformer Om FXCM Forex-kontoer Mer Ressurser Høyrisiko Investeringsadvarsel: Valutahandel og - kontrakter for forskjeller på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine deponerte midler, og derfor bør du ikke spekulere med kapital som du ikke har råd til å tape. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og nivå av erfaring. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. FXCM er en registrert handels - og detaljhandelsforhandler for Futures Commission med Commodity Futures Trading Commission og er medlem av National Futures Association. NFA 0308179 Forex Capital Markets, LLC (FXCM LLC) er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper (samlet FXCM-konsernet). Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-gruppen. Vær oppmerksom på at informasjonen på denne nettsiden kun er beregnet for detaljhandelskunder, og visse representasjoner heri kan ikke gjelde for Kvalifiserte Kontraktsdeltakere (dvs. institusjonelle kunder) som definert i Retningslinjeloven § 1 (a) (12). Opphavsretts kopi 2017 Forex Capital Markets. Alle rettigheter reservert. 55 Vann St. 50th Floor, New York, NY 10041 USAMT4 megler med CNY. Kan vi handle CNY fritt AFAIK CNY er ikke lov til å bli omsatt fritt på grunn av gov. (Im i Kina). Hvis vi kan handle CNY samme som andre valutaer, vil jeg gjerne investere i det siden prisen øker dag for dag. CNY er ikke en fritt flytende valuta som har sine verdier bestemt av forsyningsbehovskrefter i markedet. Det er bare en styrt flyte mot en kurv av valutaer for nå siden ca 2 år siden, slik at den ikke er virkelig omsettelig fordi det ikke er noen kontinuitet i prisen (hvis du noensinne har sett på et prisdiagram over CYN, vil du se det for det meste en flat linje unntatt med en plutselig plateau opp eller ned på bestemte tider da regjeringen tillot det å verdsette eller avskrive), ingen etablert volum og ingen dybde. Ingen gjør et marked i denne valutaen, så det er egentlig ingen meglere som vil tilby denne valutaen for handel. Hvis du virkelig ønsker å se på prisbevegelsen til CNY, har Oanda også brukt CYN-priser på sin java-plattform. IKKE på MT4-plattformen, jeg vet ikke om nå. Jeg er ikke sikker på om Oanda lager et marked i CNY eller lar deg investere i valutaen skjønt. Hvis du investerer i CYN, vær imidlertid oppmerksom på at du helt vil være på innfallet av den kinesiske regjeringen. Hvis en dag som regjeringen bestemmer seg for ikke å flytte det lenger eller devaluere det vesentlig, eller Kina ikke er i stand til å opprettholde sin sterke økonomiske vekst (husk at Chinas økonomi fortsatt er relativt ung), så vil investeringen miste verdien veldig raskt fordi Det er ikke noe aktivt marked der ute for å dumpe det hvis noe skjer. Med mindre du har innsideinformasjon, vet du ikke engang noen plutselige dårlige nyheter før det skjer, men på den tiden ville alle vite hva som skjedde, og ingen vil være villige til å absorbere tapene dine på den tiden, uansett hva kvotering om pricequot kan være på plass nå. På den tiden vil det være hver for seg, alle vil kryptere for å avlaste sine stillinger. Så investorer pass opp. Gjør dine tap i demo. Tjen fortjenesten live. Chinese yuan (USDCNY) Ble medlem Mar 2006 Status: TAKK MERLIN, TWEE og FF Team 4.620 Innlegg Du vet hva jeg synes har skjedd Jeg slår på den personen som rapporterte det dårlige innlegget, valgte knappen øverst til høyre på innlegget de ønsket å sitere, i stedet for knappen nederst til høyre. Den øvre knappen er for rapportering av spammeldinger. knappen på bunnen brukes til å svare på noen med deres sitat inkludert. Jeg har ingen anelse om hvorfor du ville være lei deg for meg, jeg bestemte meg ikke spesielt for at innlegget ditt var bra. kanskje du har misforstått språket. Hei. Jeg trodde dette er et gratis forum for å poste vår erfaring og meninger SMJONES. Vel bare jeg svarte på et annet medlemsspørsmål. im en lang erfaren handelsmann. Jeg vet sikkert at yuan handles på mange kryss. Jeg svarte bare med min erfaring. Jeg vet at mange abonnenter på dette forumet er nybegynnere og begineers. Jeg vil bare legge inn en gratis, erfaren mening uten å være varslet. Jeg antar det som et fritt og åpent forum handler om. Og jeg tror mange andre innlegg på andre tråder jeg leser, synes å være vitser og barna sier blablabla sitat over nettet. Disse innleggene bør varsles eller slettes hvis du liker. Men hvis et meglerfirma eller institusjon som tilbyr å handle Yuan, ikke likte min mening, tok jeg deg tid til å sende meg en advarsel. Jeg vet ikke hva jeg skal si. gtgt Du kan slette innlegget mitt. Jeg tenkte bare en stund dette forumet er en god stigende og skinnende blant mange andre som fokuserer på Forex-markeder. men la meg si til moderator. jeg blir skuffet. vet ikke, men de gjorde bare rublen fullt konvertibel i juli. og yuanen er fortsatt langt fra å være fullt konvertibel. det er morsomt fordi jeg tror jeg leste om sommeren at russerne kreves å bli betalt i rubler i stedet for USD på grunn av den dårlige utviklingen av USD. Men Russland var en USD-basert økonomi. f. eks å kjøpe en bruktbil ville bli gjort i USD (tror jeg) og mange ville bli betalt i dollar. Hva mener du med å gjøre dem fullt konvertible Igor svarte rubelspørsmålet, som for yuanen. det pleide å være fastgjort til 8. noe til USD. I en evighet. Amerikanske politikere likte ikke dette, så til slutt lot kineserne yuanen flyte. men i et smalt band fremdeles for det meste hang jeg. det kan bare svinge litt, men jeg kan ikke huske om denne tillatte fluktuasjonen fortsatt er basert på USD eller en kurv av valutaer (som USD og Euro) uansett er poenget at det egentlig ikke er fritt konvertibelt. og det andre poenget er at det spiller ingen rolle hvordan konvertibelt yuan er, er USA fortsatt ikke en attraktiv produksjonsbase. Selv om jeg hørte år tilbake, var Kina for dyrt for Nike, så Nike satt opp butikk i Laos. og de er flotte arbeidere i Laos, veldig hyggelige mennesker. eneste problemet er at de er buddhiststs og det er et tropisk land. oversettelse: de jobber utrolig sakte. Slik at planten ikke var mye av en suksess for Nike.

No comments:

Post a Comment