Saturday 21 October 2017

Eve Online Trading Basics


Innledning Det er mange opptak av Uni trading klasser tilgjengelig på forumet. Noen få eksempler er listet opp nedenfor: Trading 101 - Lompster (Basis for handel, litt vekt på stasjon og krigshandel) Eldiora (Grunnleggende om handel. Fokus på interregionell handel og i gang.) Dr Deus (Introduksjon til handel. Fokus på stasjon handel, handel i Jita, maksimering av fortjeneste.) Sun Win (Kjøp og selg ordre. Opprette en handel Alt. Kjøp Lav, selge høy. Handel via henting. Detaljer om markedssystemet, Markedsanalyse. Anbefalte ferdigheter.) Fordeler med handel Easy å komme i gang: Du kan begynne å handle med en gang på et tegn uten ferdigheter, og mengden ferdighetsopplæring som trengs i forhold til andre yrker er ganske lav. Den eneste ferdigheten du virkelig trenger å begynne med er Trade, uten hvilken du vil sannsynligvis føle seg litt begrenset i antall bestillinger du kan ha åpne. Enkel å gjøre i løpet av krigen: Med en liten investering i ferdigheter (Markedsføring, Anskaffelse og Daytrading til nivå 2) kan du enkelt stasjonere handelen i ett system mens du er pådrevet i en annen, eller bruke alt til å handle på andre måter. Tids-fleksibel: Det skjer mye handel mens det er lagt opp, og det er lett å gå AFK uten noen reell fare det meste av tiden. Selv om dette ikke er sant under hauling, har gode tråder en tendens til å være ganske kort, og du kan alltid legge opp halvveis gjennom. Handelsgrensesnitt Handelsvinduet Muligens den enkleste og minst brukte form for handel, krever handelsvinduet at du skal legges opp med noen på samme stasjon. Dens mest brukt til å levere varer personlig til en venn. Handelsvinduet er mindre nyttig generelt siden massehandel er ikke mulig og svindel er vanlig. En kontrakt er en offentlig, formell avtale for arbeid eller varer, tilgjengelig gjennom kontraktsknappen på NeoCom. Som handelsvinduet er massehandel vanskelig og svindel er vanlig. Kontrakter har imidlertid et par fordeler. De kan inneholde varer som ikke er normalt tilgjengelige på markedet, og å finne et publikum for handel er mye lettere enn gjennom handelsvinduet. Alternativt kan budkontrakter også legge til ekstra fortjeneste for transportruter. Markedet Det er her de fleste handel i Eve foregår. Markedet er i utgangspunktet en automatisert liste over varevekslingskontrakter: kjøp ordre og salgsordrer. Siden bestillinger kan bli delvis fylt og søkt enkelt, har det en tendens til å være mye mer convinient enn å handle gjennom kontrakter, selv om grunnprinsippet er det samme. En annen fordel med markedet er at det er lett å se pris og kvantitet som elementene faktisk selger for, ved hjelp av markedsdetaljfanen. Markeder er begrenset til den spesifikke regionen de er i. Handelsferdigheter kan deles inn i fire grupper: Ferdigheter som øker maksimalt antall aktive bestillingsordrer: Handel, Detaljhandel, Engros, Tycoon. Ferdigheter som tillater deg å kjøpe og selge ting eksternt: Markedsføring, Anskaffelse, Daytrading, Sikt. Ferdigheter som reduserer trading overhead: Regnskap, Broker Relations, Margin Trading. Ferdigheter som øker maksimum antall utestående kontrakter: Kontraherende og Corporation Contracting. Ordreferdigheter Ingen handelskompetanse har et tegn som kan sette opp 5 samtidige ordrer. Trade 160 (1x. 20k160ISK) gir 4 ekstra ordrer per nivå. Retail 160 (2x, 100k160ISK) gir 8 ekstra bestillinger per nivå. Engros 160 (4x, 35M160ISK) gir 16 ekstra ordrer per nivå. Tycoon 160 (6x, 100M160ISK) gir 32 ekstra ordrer per nivå. Med alle disse ferdighetene opplært til nivå 5 karakter kan klare opptil 305 bestillinger. Fjernferdigheter Informasjonen for disse ferdighetene kan være misvisende. Dessverre beveger disse ferdighetene seg ikke magisk rundt. For eksempel vil Innkjøp ikke tillate deg å kjøpe varer i et fjernt system og få dem til å vises i de nåværende stasjonene dine. Hva disse ferdighetene gjør er at du kan kjøpe og selge varer som ikke er i ditt nåværende stasjonssystem. Hvis du er en stasjonshandler, for eksempel, henger du ut et annet sted fra varene dine, dette øker sikkerheten, fordi handelsnavene har en tendens til å tiltrekke seg PvP-handling. På samme måte kan du levere din berging til et handelsnav og deretter gå tilbake til oppdrag hvor oppdragene er, mens du fremdeles administrerer salget av din berging. Markedsføring 160 (3x. 3.5M160ISK) tillater oppsett av salgsordrer eksternt. Rang: nivå 0: begrenset til nåværende stasjonsnivå 1: hvor som helst innen nåværende solsystem nivå 2: 5 hopp nivå 3: 10 hopp nivå 4: 20 hopp nivå 5: hele regionen innkjøp 160 (3x, 1.5m160ISK) gjør det mulig å sette opp bestillingsordrer eksternt. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Daytrading 160 (1x. 12.5M160ISK) tillater å endre ordrer eksternt. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Sikt 160 (3x, 7.5M160ISK) - øker maksimal rekkevidde av eksterne kjøpsordrer, slik at selgere kan fylle slike bestillinger fra hvilken som helst stasjon med denne rekkevidden av den eksterne kjøpsordren. Hver kjøpsordre kan ha eget effektive utvalg som er begrenset til denne ferdigheten. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Overhead Reduction skills Regnskap 160 (3x, 5M160ISK) - reduserer transaksjonsskattesatsen med 10 per nivå fra 2 til 1 på nivå 5. Broker Relations 160 (2x, 100k160ISK) reduserer megleravgiften samlet på markedsordrer i NPC-stasjoner ved å trekke en flat 0,1 per nivå fra 3 til 2,5 på nivå 5. Denne avgiften kan også påvirkes av stillinger mellom næringsdrivende og selskap som eier stasjonen. Margin Trading 160 (3x, 20M160ISK) reduserer mengden ISK som du må legge inn i bestillingsordrer for 25 per nivå. Resten vil bli trukket fra tegnebrev når noen faktisk selger varer. Escrowed verdier er: nivå 0: 100 Det fulle ISK beløpet blir fjernet fra lommeboken når kjøpsordren er satt opp nivå 1: 75 nivå 2: 56.25 nivå 3: 42.18 nivå 4: 31.64 nivå 5: 23.73 Kontraktskompetanse Kontrakt 160 (1x . 150k160ISK) øker maksimum antall kontrakter med 4 per nivå opp til 21 på nivå 5. Corporation Contracting 160 (3x, 150k160ISK) øker antall samtidige selskapsalliansieringskontrakter du kan gjøre på vegne av firmaet ditt med 10 per nivå opp til 60 på nivå 5. Handel ved hjelp av markedet Den viktigste handelsmetoden gjør hva andre spillere ikke kan bry seg om: enten de er for dovne eller mulighetskostnaden er for stor. Mest markedsaktivitet skjer i og rundt Trade Hubs. Hauling er handlingen med å transportere varer mellom stasjoner for profitt. I utgangspunktet kjøper du varer på en stasjon, laster dem opp i transportskipet, transporterer dem til en annen stasjon og selger dem for profitt. Dette fungerer fordi de fleste spillere ikke har skipene eller tiden til å flytte alt selv. Interessant, det er mange handelsvarer som eksisterer bare for å bli trukket mellom NPC-stasjoner. Å finne gode handelsruter er vanskelig (og endres daglig), så de fleste spillere bruker et eksternt verktøy som Eve-Central eller Navbot. Imidlertid er det vanligvis visse ruter som er lønnsomme generelt, for eksempel å hente ting fra oppdragsnav, hvor misjonsløpere dumper sine loots, til handelshubber der det er mindre tilbud. Racial Industriell ferdighet for nybegynnerfart Bruke Hull Oppgraderinger for å bruke Utvidede Cargoholds. Stasjon Trading Station-handel er som hauling, men uten transportfartøyet I stedet for å kjøpe lavt og deretter ta varene til der du kan selge høyt, kjøper du lavt og selger høyt uten å flytte varene. I utgangspunktet vil du finne varer med et rimelig volum som handles og en betydelig forskjell i kjøp og salg av ordrepriser innenfor samme stasjon. En stor kilde til disse typene kommer fra NPC-loot: Spillere kjører oppdrag, samler loot og vil bare selge den for en rask penge, siden de ikke har tid eller handelsferdigheter til å sette opp salgsordrer for alt. Et annet eksempel er handelsbøker som er gitt under opplæringen - hvis spillerne har en og ikke trenger det, vil de bare dumpe den for ISK. På den annen side vil spillere som søker etter en, betale litt mer siden de ikke kan få det noe annet sted. Den enkle tommelfingerregelen er å kjøpe lav og selge høy For å sikre at stasjonshandel utføres effektivt, sørg for at forskjellen din selger ordrepriser minus kjøpsordreprisen minus beskatning fortsatt gir et overskudd Opprette kjøp og salg av bestillinger på flere elementer minimerer markedsrisikoen Prisen krasjer på noen bestemt gjenstand. Hvis du kan lage 20.000isk på en vare og klarer å handle 100 av disse per dag, vil dette gi deg 2.000.000 isk. Gjør dette med 50 forskjellige produkter, og dette tilsvarer 100.000.000 isk per dag. Start små og reinvester og du vil snart se din totale isk vokse veldig raskt. Når du begynner å jobbe i milliarder kan du handle med høyere priser, noe som kan øke dine marginer, og også prise ut noen av konkurrentene. Stasjonshandelskunnskaper Stasjonshandel handler om volum. Marginene dine kommer til å bli tynne, og du må spare penger overalt du kan. Det betyr at du trener Broker Relations and Accounting til 5. Tidlig i din handels karriere har disse brøkdelene en minimal innvirkning, dvs. hvis du er opplært til nivå 5, må du handle 667 millioner kroner for varer for å tjene de 5 millioner ISKene du brukte på Regnskap ferdighetsbok. Når du bygger opp handelsvolum, er disse reduksjonene imidlertid ganske meningsfulle. Uten å komme inn i matte, vil trening Broker Relations og Regnskap til 5 øke fortjenesten din med 11. Andre ferdigheter du vil bli kjent med inkluderer: Trade. Detaljhandel. Engros og Tycoon. Disse ferdighetene øker antall åpne markedsordrer du måtte ha. Anskaffelser. Marketing. Daytrading og synlighet. Disse ferdighetene tillater deg å kjøpe, selge og endre bestillinger på andre stasjoner enn din nåværende. Margin Trading. Denne ferdigheten gjør at du kan redusere mengden av sperre som kreves når du legger inn en kjøpsordre, slik at du kan legge inn bestillingsordrer for mer penger enn du egentlig har. (Men du trenger fortsatt ISK for å være tilgjengelig når kjøpsordren går gjennom.) Sosialt. Tilkoblinger. Øker din stående slik at du betaler mindre i skatt. Advarsel: Mekleravgift er basert på din grunnfraksjon og bedriftens stående. Tilknytningsferdigheten påvirker ikke megleravgift betalt på en bestilling. I utgangspunktet betyr raffinering for profitt å trene opp noen raffineringskompetanse, bli god med din nåværende stasjon corp og deretter raffinere malm kjøpt på markedet. De fleste malm på markedet er solgt av gruvearbeidere uten raffinering ferdigheter eller som ikke vet bedre, så marginene er vanligvis ganske bra. Spekulasjonsspekulasjon er handlingen med å kjøpe varer i håp om at prisen øker i fremtiden. For eksempel kan PLEX priser stige betydelig under sommerferien, så kjøp dem tidligere i året og selge dem om sommeren kan skape et stort fortjeneste. Spekulasjoner kan også forekomme ved oppdatering av oppdateringer eller markedstempeder. Tips og triks Som med andre aspekter ved Eva, er den første handelsregelen å aldri investere det du ikke har råd til å tape. 0,01 ISK-ing Når du kommer inn i handel, vil du legge merke til at mange mennesker har en tendens til å overunderskrive deg med bare 0,01 ISK per enhet. Ganske mange nye spillere synes å ha et problem med dette - ofte blir irritert til det punktet der de radikalt endrer sine ordrer, slashing store biter av fortjenesten deres. En mer nyttig måte å se på 0,01-isking er imidlertid at det bare er spillmekanismen som en logget og aktiv handelsspiller har fordelen over logget av eller AFK-forhandlere. Over eller underkutting av konkurrenter med bare 0,01 ISK er nettopp hvordan dette oppnås. Så når noen andre overunderkaster deg med bare 0,01 ISK, blir de bare på sin tur på forsiden av køen. Hvis du er der, oppdaterer dine bestillinger, kan du enkelt oppdatere dine bestillinger, og det er igjen i din tur for å være på forsiden av køen. På den annen side, hvis du ikke er der, eller ikke logget på, ikke bli så bøyd ute av form når noen som er aktive, kommer til å høste fordelene. Og når du begynner å gjøre noen 0,01-isking på egenhånd, kan du prøve å bruke musekjøretøyet til å støte på prisen. Du kan kanskje like det, spesielt siden det kan være ganske raskt når du blir vant til det. Selvfølgelig er markedet for en bestemt gjenstand selvfølgelig ganske enkelt urealistisk, eller kanskje trenger du handler til å gå gjennom raskt av en eller annen grunn - det kan være behov for en radikal prisendring, men en god handelsmann har identifiserbare grunner for å gjøre en slik endring , i stedet for at det bare er en følelsesmessig Ill viser deg svar på å være 0,01-isked. Finne varer som er gode å handle Det er en utrolig enkel 3-trinns plan for å finne gode handelsartikler: Klikk på en markedskategori, og begynn å se på ordrene og markedsdetaljene for hvert produkt. Bytt til en annen kategori, og hold kikk på hver punkt. Se på elementer litt mer. Med det sagt, det er viktig å vite hva du leter etter, og forhåpentligvis burde burgermetoden og tipsene på denne siden være nok. Vanligvis, for stasjonær handel, vil du finne elementer som: har en høy og ganske konstant etterspørsel. Du kan sjekke vareforespørsel ved å se på volumet solgt diagram i markedsdetaljene. Mens enkelte elementer kan ha store marginer, hvis volumet som selges er lite eller sjeldent, er det mye mer risiko forbundet med det aktuelle elementet. faktisk selge for kjøp og salg ordrer oppført. Du kan sjekke dette ved å se på markedsdetaljene og se om rekkevidden av prisene inkluderer de beste kjøp - og salgsordrene. Forhåpentligvis bør medianprisen være et sted mellom de to. Gode ​​ting å handle er (avhengig av region og nåværende marked) meta-4 elementer (for eksempel arbalest launchers): de kan ikke produseres, og noen av dem har bedre eller samme egenskaper som deres T2-kolleger. Husk å diversifisere mellom forskjellige elementer, slik at hvis markedet bryter ned, mister du ikke alle pengene dine. Alternativt har et medlem i EVE-universitetet opprettet en dynamisk TradeBook som gir sanntids markedsdata på et hvilket som helst EVE-element, så lenge API-anropene til EVE-markedskernen virker (og de er vanligvis - fra 14. juni 2016, implementert CCP en massiv oppdatering som i stor grad økte hastigheten til markedsdataene er oppdatert). Du finner TradeBook på EVE Universitetsforum under kategorien Forskning, Produksjon og Handel. Klikk her for å få tilgang til dokumentet. Trading Math Som nesten hele Eva er det matte. Heldigvis er det meste av matematikk i handel grunnleggende matte og ordet gjør matte for deg. Inkluder hvis du vil finne ut hvor mye du skal betale eller selge et element, vennligst bruk følgende ligning. X Mengden enheter du vil kjøpe eller selge U Prisen på en enhet av hva du prøver å kjøpe eller selge P 1 Den totale kostnaden for alle enhetene du vil selge P 2 Den totale prisen på enhetene du vil kjøpe B Meklerprosent i desimalform E Det beløpet du vil få etter en selger A Beløpet du må betale for å kjøpe noe Så si om du kjøpte PLEX for 100 isk hver og du vil ha 100 PLEX det beløpet du måtte betale etter en 10 megler avgift er 11.000 i isk. Ligningen for dette er under 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 Og hvis du vil selge samme PLEX for samme pris og beløp og samme megleravgift, får du 9000 isk og ligningen vil se slik ut 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 Trend linjer Trend linjer brukes i den virkelige verden for å hjelpe selgere og meglere å finne framtidige hendelser på aksjemarkedet, eller mer kjent som en teknisk analyse. For å bruke en trendlinje alt du trenger å gjøre er å finne en måte å tegne en linje fra topp til topp og trough til trough i linjediagrammet på prishistorikk på en vare. Du vil ønske å tegne en linje som treffer minst 2 til 3 topper og en annen som treffer 2 til 3 troughs. Dette vil fortelle deg at prisen skal falle mellom de 2 linjene, og hvis prisene treffer en av linjene eller gå litt forbi det, så er det tid til å kjøpe eller selge varen i Eve. Trikset til dette i både Eva og den virkelige verden er å gjøre dette og vet hva du gjør så raskt og riktig som mulig. Du bør kunne se på en graf om 5 min og si om det er et godt kjøp eller salg for deg hvis du kjøper og selger kortsiktig. Du kan bruke alt og personlig jeg brukte en tyggegummi wrapper i fortiden for å gjøre 25k i den virkelige verden. Det eneste trikset med å bruke noe er at det må være rett. Hvis det verste kommer verste, kan du trykke på utskriftsskjermen, lime inn bildet i maling og lage trendlinjen der, men hvis du gjør dette, vil du miste litt verdifull tid. Svindel å unngå Handelsruter eller budsjetter kan opprettes av pirater - en leir kan vente på en av hoppene på ruten for å samle skipet, deres varer og sikkerheten. Courier kontrakter kan settes opp for å levere til en spiller-eid stasjon med en stor docking avgift - du er tvunget til å ikke dock og miste sikkerheten, eller dock og betale avgiften. En god måte å unngå svindel med flygebyr er å bare godta kontrakter for ruter du planlegger å hale i alle fall, og ikke godta kontrakter til spillers eide stasjoner. Trading Cost Modifiers Broker Relasjoner Req: Trade 2 redusere basemakleravgift med 0,1 per nivå Regnskap Req: Handel 4: Reduserer merverdiavgift med 10 per nivå Margin Trading Req: Regnskap 4: reduserer frigjøringsbehov for kjøpsordrer med ytterligere 25 per nivå Når du setter opp en kjøps - eller salgsordre, du må betale meglerens gebyr: 3 av den totale bestillingen (2,5 på maks ferdigheter), endret av stilling. Når hver enhet blir solgt, betaler selgeren 2 av salgsprisen som en omsetningsavgift (1 på maksimal kompetanse). Avgiftene vises i lommeboken som Brokers Fee og Transaction Tax. Så den typiske stasjonshandleren med nullstandsbetalinger vil betale 3 av ordreprisen som feestaxes, 2,5 på max ferdigheter. Dette er viktig å ta hensyn til når du beregner ditt fortjeneste, men selvfølgelig kan plasseringene nedenfor endre det videre. Fraksjon og selskapsstandarder som er relevante for stasjonen ordrene er plassert i, vil påvirke meglerens gebyr. Faction standings bidrar 13 mer enn corp standings. Merk at den umodifiserte stående brukes til beregningen. Den nøyaktige formelen er: Med ingen ferdigheter eller stående er megleravgiften 3. Med 10 fraksjon og corp stående, blir meglerens gebyr redusert til 2,5. Med meglerforhold V og perfekt stående blir avgiften ytterligere redusert til 2Getting Startet i EVE Online Skolen du velger, vil bare avgjøre hvilket startsolarsystem du starter og hvilken Starter Corporation du vil være en del av. Det er absolutt ingen forskjeller mellom noen av dem. De vil gi karakteren din en permanent liste over stasjoner som er spredt over hele New Eden som tilhører den skolen, hvor du kan sette din Medical Clone uavhengig av et selskap du måtte ha blitt med og uavhengig av hvor du setter klonen din fra. Portrett og navn Etterpå må du designe utseendet på figuren og ta et portrett. Ditt utseende er avhengig av hvilken rase og blodlinje du valgte, men verktøyet gir deg også stor fleksibilitet. Bruk litt tid på å lage karakteren din og ta portretet ditt, men husk at 99 av tiden andre spillere bare vil se ditt portrett og ikke hele karaktermodellen din, og (med mindre du liker å tilbringe tid i Captains Quarters), vil det også du. Du kan endre dine tegnkledder og ta portrettene dine til enhver tid senere, men endring av tegnets fysiske utseende kan bare gjøres ved å betale for Character Remodeling med Aurum. Du velger deretter følgende for din karakter: Forfedre (har liten in-game effekt) Utdanning (kontrollerer hvilket NPC-selskap du starter i de er alle effektivt identiske) Navn. Velg ditt tegnnavn nøye, siden du aldri kan endre det senere. Ditt navn er en del av din identitet, og det vil påvirke hvordan dine corpmates tenker på deg. I EVE Online benytter de fleste bedrifter talekommunikasjon (for eksempel Mumble) under flåteoperasjoner, og bruker også sin taleserver tilgjengelig for uformell chat. Du må noen ganger identifisere deg selv med navnet ditt mens du bruker talekommandoer, og andre flåtefotografer bruker navnet ditt for å gi deg informasjon eller instruksjoner. Å ha et navn som er enkelt og lett uttalt, vil gjøre det enklere for alle. Velg navnet ditt nøye, spesielt ditt fornavn, da det ofte vil bli brukt som kallesignal under flåteoperasjoner. Hvis du velger et dumt navn for deg selv, bør du forberede deg på at noen ikke tar deg alvorlig. Du kan velge et for - og etternavn (selv om etternavnet er valgfritt). Tegnnavnene er unike, og spillet vil sjekke om ditt valgte navn er tilgjengelig før du lar deg fortsette. Starte spillet Når du først starter spillet som et nytt tegn, kan du gå gjennom opplæringen (også kalt Ny spilleropplevelse), en historiedrevet opplevelse som gir deg trinnvise instruksjoner til grunnleggende mekanikk for å spille EVE . Med mindre du allerede har spilt EVE, anbefales det sterkt at du følger opplæringen, da spillet har mange spesielle mekanikker som du kanskje ikke er vant til, selv om du har spilt andre dataspill. Karrierer Agenter Det neste trinnet i å lære å spille EVE (etter opplæringen) er å besøke karriereagenter og gjøre oppdragene de tilbyr til deg, som utvider hva du har lært i opplæringen og presenterer deg for noen av de viktigste PvE-aktivitetene i EVE Online. Agenter er ikke eksklusive, du kan gjøre så mange av agenterne som du vil. Det anbefales sterkt at du gjør så mange av dem som interesserer deg, da de ikke bare forklarer mange flere spillmekanikere, men gir også noen gode fordeler for nye spillere. Vær imidlertid oppmerksom på at de tilbyr liten trening i PvP (som utgjør en veldig betydelig del av spillet). I tillegg er EVE et sandkassespill, og mye av attraksjonen i spillet smirer din egen bane i motsetning til å følge en forhåndsinnstilt bane. Det er fem karriereagenter som tilbyr mellom 5 og 10 oppdrag i et bestemt område: Bransjevirksomhetsundersøkelse Militær avansert militær Hvis du har fulgt opplæringen, vil du ha fløyet til stasjonen som ligger nærmeste karriereagenter, alle fem agenter er alltid plassert i samme stasjon. Hvis du hoppet over opplæringen, kan du finne nærmeste karriereagenter (det finnes tre sett med agenter per fraksjon, men alle tilbyr samme oppdrag): Åpne Hjelp-menyen i spillet (F12. Eller klikk på ikonet i din NeoCom) Se etter avsnittet Career Advancement på Support-fanen. Klikk på knappen Vis karriereagenter. Dette åpner et annet vindu som vil presentere deg med de 5 nærmeste karriereagentene til din nåværende plassering. Nederst til høyre vil det være en knapp merket Angi destinasjon. Klikk på den for å plotte en rute for å følge for å komme til systemet og stasjonen der agenten er på. Du kan gjøre agenter i hvilken som helst rekkefølge du liker (selv om du gjør militæragenten før du gjør den avanserte militære). Søstrene av EVE Epic Arc: Blood-Stained Stars Etter at du har fullført oppdragene til karriereagentene, er EVE-galaksen din til å utforske. Ønsker du å kjøre noen flere historierelaterte oppdrag, kan du gjøre ei-søsters søster oppdragsbuk The Blood-Stained Stars. Den episke buen er en serie på 50 tilkoblede oppdrag som tar deg over highsec og avslører deg for litt av bakgrunnen og lore av spillet, spesielt om Rogue Drones og det hemmelige Samfunnet av bevisst tankegang. For å starte det, bør du gå til Arnon-systemet og snakke med søster Alitura på søstre av EVE Bureau. Mens du gjør den episke buen, bør du fokusere på å fortsette å trene dine kampkunnskaper. Du kan gjøre de fleste av de opprinnelige oppdragene i en Frigate. men du bør vurdere å oppgradere til en destroyer eller til og med en cruiser mot slutten. De fleste oppdragene vil være ganske enkle, men noen (spesielt mot slutten, som den beryktede Burning Down the Hive eller Our Man Dagan) har et rykte for å være veldig utfordrende for nye spillere. Hvis du finner deg selv sliter, ikke vær sjenert for å be om hjelp i E-UNI-chat-kanalen, så mange spillere fra EVE-universitetet vil gjerne hjelpe deg. Vær imidlertid forsiktig med å godta eller be om hjelp i den lokale chat-kanalen, da det er noen skruppelløse spillere som kan kapre ditt oppdragsmål, eller agn og ødelegge skipet ditt (se også: svindel i EVE Online). Læringsferdigheter I motsetning til mange andre MMOer, i EVE har du karakterutviklingen din (får nye evner, kan bruke flere moduler og skip, osv.) Gjennom treningsferdigheter, som er opplært i sanntid, selv når du er logget av. Derfor bør du alltid ha en ferdighet som trener aktivt. Du kan kjøre opp ferdigheter til å bli opplært etter hverandre, opp til maksimalt 24 timer i fremtiden (for Alpha-tegn) eller nesten uendelig (for Omega-tegn). Ferdigheter har fem nivåer (I til V), og mens fordelene ved hvert ekstra nivå skaleres lineært øker treningsperioden eksponentielt - så det er vanligvis ikke verdt treningskompetanse utover nivå IV i de første dagene dine. I stedet fokuserer på ferdighetene som enten forbedrer hva du gjør for øyeblikket, eller som låser opp nye skip eller moduler du vil prøve. Når du får en følelse av hva du liker å gjøre i EVE, kan du fokusere treningen i det aktuelle området. Ferdigheter er kumulative, og et tegn (forutsatt at de har en Omega klon) kan potensielt lære alle ferdigheter i spillet gitt nok tid, så ikke bekymre deg for mye om å trene feil ferdighet ved starten av spillet. Du starter spillet med en rekke ferdigheter som allerede er utdannet. For å trene ekstra ferdigheter må du først skaffe den aktuelle ferdighetsboken. Mens du vil motta noen ferdighetsbøker som belønninger fra karriereagenter. de andre må kjøpes på markedet, de fleste av de grunnleggende ferdighetsbøkene er rimelig billige. EVE Universitet gir enkelte ferdighetsbøker gratis til sine medlemmer. Du kan øke hastigheten på treningstiden din ved å installere implantater i karakteren din, spesielt de grunnleggende attributtforbedrende implantatene, som legger mellom 1 og 5 poeng til karaktertrekkene dine. Mens de bedre implantatene er ekstremt dyre, er 1 implantat rimelig selv for nye spillere. Medlemmer av EVE-universitetet kan også kjøpe 3 implantater med rabatt. Fitting av skipene dine i EVE kan utstyres med et bredt utvalg av moduler som gir skipet ekstra evner (f. eks. Våpen som gjør at du kan brenne på fiendtlige skip) eller forbedre sin statistikk (f. eks. Rustningsplater, noe som øker mengden skade du har skipet kan ta før eksplodering). Lære hvilke moduler som fungerer godt, hvilket skip (og i kombinasjon med hvilke andre moduler) er et potensielt veldig dypt tema, så du bør nærme seg det trinnvis. Grunnleggende retningslinjer for montering av hver av de fire fraksjonene, finner du på følgende sider: I tillegg er det en komplett liste over alle moduler og rigger, og hva de gjør. For å finne anbefalte beslag for et bestemt skip, se på skipsiden på wikien. EVE Universitetsmedlemmer kan også be om å få råd i EVE-universitetets PvP - og PvE-skipoppsettfora. Å bli med i et selskapsselskap er EVEs versjon av spillerorganisasjoner (vaguelt lik guilds eller klaner i andre spill, men med langt større mulighet for å påvirke spillet). EVE er i sitt hjerte et sosialt spill, og mens det er helt mulig å spille spillet selv, forteller de fleste langtidse EVE-spillere samfunnets følelse i sitt selskap som en av hovedattraksjonene i spillet. I tillegg kan et godt drevet selskap tilby mange tjenester til sine medlemmer, for eksempel gratis skip og moduler, oppdragsstøtte, råd, en følelse av banding sammen med andre for å oppnå felles mål, og selvfølgelig morsomme flåteoperasjoner. EVE University er et selskap dedikert til å lære nye spillere hvordan man spiller og nyter EVE. Vi tilbyr et bredt utvalg av tjenester (utover undervisning og et veldig hjelpsomt samfunn), for eksempel gratis håndbøker, subsidierte implantater, mentorer, campuser for å gi praktisk erfaring på et bredt spekter av steder og miljøer i EVE, for ikke å nevne den fantastiske wiki du er i gang med å lese. Vi gleder oss over applikasjoner fra alle nye spillere. Imidlertid er det andre selskaper (store eller små, uformelle eller formelle, plassert i alle hjørner av plass) i EVE som er veldig imøtekommende til nye spillere, og hver spiller bør se seg rundt for å se hva som passer best for deres interesser og temperament. Bedrifter annonserer i: Neste trinn EVE er et sandkassespill, som betyr at det er opp til hver spiller å finne det de liker å gjøre mest i spillet (i motsetning til noen andre MMOer, er det ikke en sentral historie å følge). På grunn av EVEs ferdighetssystem. det er vanligvis lett å begynne å gjøre en gitt aktivitet, men det tar en stund å mestre den til sitt beste. Derfor, som en ny spiller, er det ofte en god idé å dabble i noen forskjellige aktiviteter for å finne ut hva som passer deg best. Hvis du har funnet noe som ser tiltalende ut, kan du undersøke det (for eksempel ved å søke på denne wikien, delta i en klasse eller chatte med dine kolleger), begynne å lære riktig kompetanse og komme i gang. Hvis du synes det er hyggelig, fortsett å trene dine karakterkunnskaper mens du henter spillerkvaliteten din (den erfaringen du får å spille spillet - EVE er veldig komplisert, og det tar litt tid å lære inn og ut av en del av det). bli kjedelig, du kan alltid bytte opp treningskøen din og prøve noe annet. Mens du spiller spillet, vil du kanskje huske: Få hjelp EVE er et veldig komplekst (og noen ganger ikke-intuitivt) spill. Hvis du føler deg usikker eller tapt, ikke nøl med å be om hjelp EVE spiller samfunnet er svært vennlige og hjelpsomme mot nye spillere. Den enkleste måten å få direkte hjelp på er via chat-kanaler i spillet. Chat-kanaler Bli med i chat-kanaler. Det er (minst) tre chat-kanaler dedikert til å hjelpe nye spillere - du kan stille spørsmål her, og det er vanligvis andre erfarne spillere og spillmestere rundt for å hjelpe deg. Du kan finne disse (og andre) chat kanaler i faner på (som standard) nederst til venstre på skjermen. Nybegynnerhjelp (dedikert til å hjelpe de nyeste spillerne.) Engelsk hjelp (generell engelsk hjelpeklatt. Det er også hjelp til chat-kanaler på fransk, tysk, japansk og russisk.) EVE University (EVE Universitetets generelle hjelpekanal.) Du blir automatisk med på Rookie Hjelp kanal når du starter spillet først. Tillegg, du kan bli med på den engelske hjelpen eller EVE University chat-kanaler (som Rookie Help er ofte veldig opptatt, og tegn eldre enn 30 dager har ikke lenger tilgang til Rookie Help): Klikk på talebobleen under chat-kanalen. Du vil se en rekke mapper. Klikk på Hjelp og se etter kanaler som heter EVE University (E-UNI) andor English Help (Hjelp). Klikk på Bli med. Noen ting blir bare lettere forklart i en video enn gjennom tekst. EVE Online Flight Academy videoserie av CCP, som forklarer grunnleggende spill. Disse videoene er også tilgjengelige i spillet fra Hjelp-menyen (F12. Eller Ikonet på NeoCom), på fanen Opplæringsvideoer. EVE opplæringsvideo serie av Evocationz Adhera, som dekker den nye Ascension-opplæringen. karriereagenter, søstre av EVE episk bue. så vel som noen nyttige sideemner. Hvordan overleve EVE Online-videoserien av Seamus Donohue, som går fra karakterskaping til slutten av karriereagenter. med hjelpsom kommentar underveis. Dybere kunnskap Utover enkle spørsmål som kan besvares i en chat-kanal, er det en enorm mengde kunnskap om spillet som spilleren har dokumentert. EVE University wiki som du leser akkurat nå, er en av de mest omfattende ressursene for nyere spillere, men det er mange andre, ofte dedikert til en bestemt aktivitet i spillet. Bruk din favoritt internett søkemotor er vanligvis et godt utgangspunkt, men husk at EVE stadig utvikler seg, så sjekk om informasjonen du finner er gjeldende. I tillegg er det offisielle EVE-hjelpesenteret et godt sted å finne informasjon om abonnement, kontotjenester, samt grunnleggende spill. Beslektede lenker Alle sidene på denne wiki er rettet mot nye spillere. EVE University Class Library. inneholder registrerte klasser som dekker et bredt spekter av fag. ISK Guide. en industriell størrelse kunnskapsbase som dekker nesten alle aspekter av EVE. EVE karriere diagrammet. viser (nesten) alt du kan gjøre i EVE. Et tosiders EVE-svindelark av Korgan Nailo. The Alphas Guide to the Galaxy. et utmerket utgangspunkt for Alpha klon tegn. Stasjon handel Guide lparStation Spinning Ikke Inkludert Par Ok før jeg begynner Jeg kommer til å anta at du vet hvordan du legger en buysell rekkefølge, og du vet hvordan du bruker markedet brukergrensesnittet anstendig. Hvis ikke, anbefaler jeg denne lenken: wiki. eveonlineenwikiMarket Nå, for den faktiske guiden: For å begynne med, antar du at du ikke har noen anelse om hva stasjonshandel er. På sitt enkleste er stasjonshandelen prosessen med å sette en kjøpsordre og selge varen til en høyere pris. Det er imidlertid noen måter å forbedre dine muligheter for å tjene penger. Del 1: Identifisere gode handler Den første tingen å se etter når du søker etter gode handelsartikler, er om den høyeste kjøpsordren er en lavere pris enn den laveste salgsordre eller ikke. For eksempel, si at tritanium har en høyeste kjøpsordre på 5 kr, mens den laveste salgsordren er 10 kr. Gå videre og lag en bestilling for det. Det neste settet med ting å lete etter er alle plassert i fanen Prisoversikt (det er under bildet av elementet, ved siden av Market Data-fanen). Nå ikke freak out når du ser det, tingene en smerte å forstå først. La oss gå gjennom hver del og jeg forklare deres betydninger. Første ting å se på er de grønne stolpene nederst i diagrammet (se bildet nedenfor). De representerer mengden enheter som handles på en gitt dag. Jo flere varer som handles, jo raskere får du avkastning på dine bestillingsordrer, så se etter vare med mye handelsvolum. Deretter ser du på den store, brune figuren i midten av grafen (se bildet nedenfor). Dette er Donchian-kanalen. Ingen anelse om hvem det er, men det representerer mellomrommet mellom de høyeste og laveste salgsbudsordrene. Du vil at dette skal være så bredt som mulig. Det vil si betydelige fortjenestemarginer. Se etter de gule rutene på grafen (se bildet nedenfor). Disse representerer medianprisen på alle ordrene i den dagen. Vanligvis vil du at dette skal være midt i Donchian-kanalen så mye som mulig. Dette betyr at tilbud og etterspørsel er noe stabil og vil ikke bli holdt fast på dine varer før du kan selge dem. Siste ting å se på, er de grønne og røde linjene på grafen (se bildet nedenfor). De representerer det glidende gjennomsnittlige antallet på henholdsvis 20 og 5 dager. Det du leter etter er en retttere grønn linje, som indikerer prisstabilitet på lang sikt, og en skarp rød linje som indikerer volatile priser på kort sikt. BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESBYGGET BESKYTTET BESKYTTET BESKYTTET BESBYGGENDE BESBYGGET Så i sammendrag vil du ha et element med: - Høyt volum handlet (mange grønne barer) - Stor fortjenestemargin (bred Donchian kanal) - Stabil tilbud og etterspørsel gule torg i midten av Donchian-kanalen) - Stabile priser på lang sikt og volatile priser på kort sikt (rett grønn linje og hakkede røde linjer Når du har identifisert et godt element, sett opp din bestillingsordre og selg elementene som kommer inn . Du vil også oppdatere bestillingen jevnlig, og sørg for at bestillingsordrene dine er de høyeste og dine salgsordrer er de laveste. Det er opp til deg hvor ofte du oppdaterer, men jeg finner ut at bestillingene mine har en tendens til å bli fylt like etter at jeg har oppdatert dem. Del 2: Ferdighetene Det er 3 kategorier av ferdigheter som kan gjøre deg til en bedre handelsmann: antall ordre, ekstern handel og NPC-avgifter. 1. Antallet av ordrehandelskunnskaper er ganske rett frem. Jo høyere nivå av ferdigheten, desto mer rekkefølge kan du ha på en gang. Her er ferdighetene: - Handel: Øker grensen for aktive bestillinger med 4 per nivå - Retail: Øker grensen for aktive bestillinger med 8 per nivå - Engroshandel: Øker grensen med 16 per nivå - Tycoon: Øker grensen med 32 per nivå Du vil ha disse ferdighetene så høyt som du er villig til å trene dem. 2. Fjernhandelskompetanse gir deg mulighet til å opprette og endre bestillinger eksternt. - Innkjøp: Øker rekkevidden av å sette opp bestillingsordrer - Markedsføring: Øker rekkevidden av innstilling av eksterne salgsordrer - Dagsporing: Øker rekkevidden der du kan endre aktive bestillinger - Sikt: Øker det høyest mulige området du kan angi for en bestillingsordre når du setter den opp eksternt. Dette er litt vanskelig. Heres et eksempel, si deg i Sibot, og du vil sette opp en kjøpsordre i Amarr. Forutsatt at innkjøpssjåpen din er høy nok, vil synlighetskunnskapen kontrollere det maksimale området du kan angi kjøpsordren som skal fylles på. Disse ferdighetene trenger ikke å være veldig høye. Jeg finner at nivå 4 for hver er nok for meg. 3. NPC-gebyret reduserer mengden ISK som du må gi til KKP når du handler. - Regnskap: Redusere skatten som er betalt på salgsordre - Meglerforbindelser: Reduserer megleravgiftene for å sette opp kjøp og salgsbestillinger. - Marginhandel: Reduserer beløpet på ISK som du må legge inn i escrow når du oppretter en bestillingsordre. Du må betale forskjellen når kjøpsordren er oppfylt. Du vil ha regnskaps - og meglerforbindelser så høyt som mulig. Margin Trading er også fint, men ikke så viktig. Vel, det er grunnleggende. Det meste av evnen til å stasjonere handel, kommer tid og større lommebok, så hold deg til det. Gå nå og skape et markedskrasj eller noe. Takk for at du leste. 27 september 2013, 11:48 Men hva skjer når du legger inn bestillingsordre på produktet ditt For eksempel: Jeg jobber med stasjon og jeg er bare en som har ventura skip og jeg selger for 300 000 isk som sendes - så legger jeg kjøpsordre på det samme skipet for kun 1 kr og kjøpsordren er også bare kjøpsordre i stasjon-så hva skjer når man kjøper som gikkura på stasjon Jeg tror jeg tjener 300 000 kr fra å selge ventura og kjøpe en annen ventura for kun 1 kr og Jeg kan selge den andre venturaen for mer 300 000 kr. - denne teorien forteller at du kan doble penger til ditt salgsprodukt hvis situasjonen er at du er eneste mann som legger inn bestillingsordrer. Noen er enige om - Dobbel pengemarked (grov) - (minus) markedstransaksjoner (meglere feed). 27. september 2013, 11:59 Denne veiledningen er hovedsakelig fokusert på stasjonshandel i et handelsnav: Jita, Amarr, etc. Hvis jeg skulle sette en bestillingsordre på 1 kr i et handelsnav, ville det aldri bli fylt. Den slags kjøpsordre vil bare fungere i enkelte backwater-systemer, hvor folk bare vil ha litt ISK nå for hva de selger. Levering i EVE Online kan være et lukrativt yrke hvis du er god til det. Her er noen av de grunnleggende konseptene som du må vite som handelsmann. Introduksjon til handel Hvordan handler du handel Først, kjøp noe på markedet. Deretter går du hvor du kan selge den til mer enn du kjøpte den. Dette høres enkelt, men å faktisk tjene gode penger fra det krever dyktighet (både i spillet ferdighetsopplæring samt virkelighet), godt utstyr og god kunnskap om markedet. Tjen penger til å begynne å handle med før du kan begynne å kjøpe ting for handel, trenger du litt penger. Gå på oppdrag for NPC-agenter, eller gjør noen gruvedrift, eller hva du er mest komfortabel med. Det trenger ikke å være en stor sum, så lenge den er nok til å la deg kjøpe nok av en handel god til å starte din trading karriere med. Velge hva du skal kjøpe Nå som du har penger, kan du kjøpe ting å handle. Når du ser etter noe på markedet for handel, må du huske at det du velger å handle, starter du ved å sette opp en kjøpsordre for det aktuelle produktet. For å sette opp en god kjøpsordre vil du sette kjøpesummen til et beløp høyere enn alle de andre kjøpesummen i den regionen. På den måten kan du være ganske sikker på at noen vil selge sine varer til deg i stedet for å noen andre. Men vær forsiktig med å begrense rekkevidden når du oppretter kjøpsordren. Hvis du angir kjøpsordren for å dekke hele regionen, kan du finne deg selv å måtte gå hele veien over hele regionen, muligens gjennom low-sec-systemer, for å hente det du kjøpte. Og når tiden er penger, vil du oppdage at lange turer med et tomt lasttak er et stort sløsing med penger. Før du kjøper, må du imidlertid sørge for at varene er verdt å selge. Tanken er å tjene penger (selv en liten) fra varene du kjøpte. Dette betyr at når du har brukt pengene til å kjøpe varene, må du tjene mer penger per vare når du selger dem. Du må selge dem for mer enn du brukte på dem, så se etter et produkt på markedet hvis høyeste kjøpesum er lavere enn laveste salgspris. På den måten, når du henter varene, kan du opprette en salgsordre med en lavere pris enn den laveste salgsprisen, og siden det er mange dumme spillere i EVE, kan du være ganske sikker på at noen vil kjøpe varene dine fra deg til den prisen. Selvfølgelig trenger du ikke å begrense din handel til en region. Hvis du går rundt til forskjellige regioner, kan du finne en enda gunstigere fortjenestemargin. Tid er penger En annen ting å huske på når handel er den tiden er penger. Hvis du finner et element du kan tjene massevis av penger på, men bare hvis du reiser i en time for å selge varene, så reduserer transittiden effektivt verdien av varene. Tenk på det på denne måten: Hvis du beregner hvor mange minutter (eller sekunder hvis du vil være mer presis) det tar mellom å undersøke en handelsvare og selge den, og dele fortjenesten med det nummeret, får du ISK per minutt som du gjorde på den handelen. Dette er det sanne målet for verdien av en handel. Profitten er ikke det eneste nummeret du bør være oppmerksom på. Og hvis du klarer å konsekvent øke det nummeret, vil du være godt på vei til handelssuksess. Kjenn markedet For å vite markedet betyr at du vet hvor mye en god selger for, og hvor mange buysellordrer blir plassert, og om prisene er på en tendens til å bli bedre eller verre når det gjelder mulig fortjeneste, og så videre. . Den eneste måten å få denne kunnskapen på, er ved forskning og erfaring. Det er mange NPC-selskaper som konsekvent kjøper og selger ulike typer handelsvarer. Forskning for å finne ut hvem som kjøper og selger hva. Du kan kanskje flytte varer frem og tilbake mellom to selskaper som kjøper og selger sine respektive varer. Vær særlig oppmerksom på antall bestillinger som er plassert hver dag, ved å sjekke ut fanen Prisoversikt i markedet. Se etter muligheten til å vise som et diagram, og endre tidsperioden for diagrammet til den tid du er interessert i (det går opp til et år). Du vil se hvor mange kjøp og salg bestillinger ble opprettet hver dag for det aktuelle elementet. En vare som har et stort antall daglige bestillinger kan ha stor konkurranse blant handelsmenn, noe som vil gjøre det vanskeligere å tjene penger på det aktuelle produktet. Selvfølgelig, hvis en vare har nesten ingen kjøp eller salg bestillinger mesteparten av tiden, kan du sannsynligvis ikke gjøre mye (hvis noen) penger fra å handle det. Godsplass Å kunne holde et stort antall varer i lastplassen kan øke fortjenesten per tidsenhet. Men vær sikker på å huske fartøyets fart: Du kan oppdage at selv et lite skip med lite lasterom kan gi større fortjeneste per tidsenhet enn en stor industri, bare på grunn av kortere transporttid. Hvis lastplassen din er tom etter at du har solgt varehandelen din, kan du prøve å kjøpe noe annet for å handle så snart som mulig. Flying rundt med et tomt lasthold er bare å kaste bort penger. Pirater er din fiende, og de er overalt i lave sikkerhetssystemer. Selv i høye sikkerhetssystemer er det de som vil ødelegge skipet ditt og pod deg. Overvåk rutene du tar, og sørg for ikke å gå gjennom lavt sikkerhetssystem i det hele tatt, hvis det er mulig. Bruk kartet og unngå systemer der folk har blitt podded nylig, også.

No comments:

Post a Comment